lázas léptek kopognak a sárban
a múltból jött fiú oda készül ahova én járok temetni a vágyaimat
a fáknak a levél nesze kell
miért követnek engem titkon
gyors léptű árnyak – nekem nincs titkom előttük

tegnap tudtam örülni a fénynek játszott az arcomon
becsuktam szemem és számoltam a perceket
mikor álmomban sírva fakadok
egy boldog ember biztosan kinevet
szeretem nézni ha mások szeretnek megint másokat

szója, olaj, női hormonok
valaki azt mondta én egy őrült vagyok
és ideges szememben alszik a fájdalom
 

 

Szerző: vegato  2009.05.07. 11:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karmakamra.blog.hu/api/trackback/id/tr721106782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása