lassú mentál
ementál
elmentél
nem hívtál

kívánság
csendes éj
hétfő jött nem péntek
sz betű, agyhalál

sós vagy édes
könnyeid méreg
arcodon mégegy
távolabb léptem

a hídon túl a folyón innen
nincs benned semmi a bennem nincsen
vagy benned belőlem
vagy bennem belőled
elpusztult, megöltem

kinyomtam szemét,
megfúrtam csónakját
és vele én is
elmerültem érted, érted?

Szerző: vegato  2010.01.02. 10:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karmakamra.blog.hu/api/trackback/id/tr11638860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása