lerágom körmeim
szépen sorra mindet
mond csak ez már én vagyok?
meg nem értett erők
emberek akiket szeretek
emberek akiket nem szeretek
megtörlöm homlokom
jól tudod szorongom
míg halálhírem nem kapod
addig még itt vagyok
nem mozgok
nem beszélek
száz álmatlan éjszakán
mind te jársz fejemben
tudod valamit csinálni kell
belepusztulok
mond csak ez már én vagyok?

 


 

Szerző: vegato  2010.08.17. 18:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karmakamra.blog.hu/api/trackback/id/tr382228535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása